Call of Duty: Black Ops 4, aktualizacja 21 października.


Trayarch wydał poprawkę, która rozwiązuje wiele błędów związanych ze stabilnością i naprawia kilka pomniejszych błędów zgłaszanych przez społeczności . W komunikacie Treyarch odniósł się także do skarg na wydajność sieci obiecując, że będą kontynuowane prace mające na celu poprawę tego elementu.

 

Zgodnie z informacjami zawartymi w aktualizacja z 21 października naprawiono problemy, które miały wpływ na graczy Master Prestige w trybach multiplayer i zombie, a przyszłe aktualizacje powinny zająć się niektórymi pokrewnymi problemami z interfejsem użytkownika.

Inne problemy związane z błędami, które psuły rozgrywkę w trybie zombie uniemożliwiając wykonanie Easter Eggów jak i pomniejsze bugi w tym trybie również zostały naprawione. Takie problemy jak niemożność zebrania rzeczy do ekwipunku w trybie blackout czy użyciem konkretnych itemów w trybie mulit zostały naprawione. W kolejnych dniach mają wpadać kolejne aktualizacje eliminujące pomniejsze problemy z grą i jej optymalizacją. 

Komentarz Twórców

„Cały czas pracujemy nad zoptymalizowaniem gry, aw szczególności wydajności sieci, aby zapewnić graczom najwyższą jakość gry” – czytamy w informacjach od Trayarch. „Aby uruchomić grę z tak dużą populacją jak nasza, uderzając jednocześnie w wiele globalnych serwerów, konfigurujemy naszą infrastrukturę tak, aby zapewnić stabilność gry jako najwyższy priorytet nad wszystkimi innymi czynnikami.

„Teraz, gdy minęła początkowa faza po premierze gry, koncentrujemy się na dostrajaniu wydajności sieci na całym świecie, wykorzystując zebrane przez nas dane. W ciągu najbliższych dwóch tygodni  wprowadzimy kilka aktualizacji naszej konfiguracji sieci, które powinny poprawić wydajność naszej sieci. Jak zawsze mówiliśmy, uruchomienie to dopiero początek, a my jesteśmy zobowiązani do uczynienia z Black Ops 4 najlepiej obsługiwanej gry jaką kiedykolwiek dostarczono. „

Aktualziacja 21 październik

Ogólne

  • Naprawiono awarię po zakończeniu meczów dla graczy Master Prestige w grach wieloosobowych i zombie. W przyszłej aktualizacji planujemy dalsze ulepszenia związane z problemami z interfejsem użytkownika.
  • Ogólna poprawa stabilności we wszystkich trybach.

Zombie

  • Rozwiązano problem z Tarczą, która nie wyświetla poprawnej zaktualizowanej wersji.
  • Usunięto awarię podczas włączania zasilania w dopasowaniu Custom Mutations.
  • Usunięto awarię podczas tworzenia tarczy wyposażonej w Fetal Fetish.
  • Różne poprawki stabilności na wszystkich mapach.

Blackout

  • Rozwiązano problem polegający na tym, że gracze musieli wielokrotnie przewijać w prawo lub w lewo na tabliczce, aby przechodzić między listami.
  • Rozwiązano problem, w którym krąg zwinięcia czasami wydawał się niewidoczny dla graczy.

Multiplayer

  • Skakanie podczas biegania Ruin przebiega teraz tak samo, jak u wszystkich innych specjalistów.
  • Rozwiązano problem, który podkreślał zły wynik na tablicy wyników, jeśli tablica wyników została otwarta natychmiast po śmierci.